Αναζήτηση
Δημοσκόπηση
Σύνδεση
Project 2015-2016 |
Συντάχθηκε απο τον/την Admin |
Τρίτη, 10 Μάιος 2016 18:30 |
Το σχολικό έτος 2015-2016 δημιουργήθηκαν τρεις ομάδες εργασίας, δύο για την Α' Λυκείου και μία για τη Β' Λυκείου. Οι ερευνητικές εργασίες που πραγματοποιήθηκαν ανά τάξη είναι οι ακόλουθες:
Α' ΛΥΚΕΙΟΥ
Οι μαθητές με βάση το μάθημα του βιβλίου τους σχετικά με την ορθόδοξη αγιογραφία ασχολήθηκαν με τη δημιουργία των δικών τους εικόνων. Δόθηκε η ευκαιρία στα παιδιά να προσεγγίσουν την προετοιμασία ή την ολοκλήρωση μιας εικόνας. Κορυφαία όσο και ιδιαίτερη τέχνη διαφέρει από την απλή ζωγραφική τόσο στην τεχνική όσο και στα νοήματα που κομίζει?
Υπεύθυνη καθηγήτρια: Γιαννάρου Μαρία
Στα πλαίσια του μαθήματος της Ερευνητικής Εργασίας με θέμα την Ψηφιακή Αφήγηση προσπαθήσαμε να αποδώσουμε με κινούμενα γραφικά το έργο «Καλλιστεία τετραπλεύρων» του Ντίνου Κορδώση σε διασκευή της κας Όλγας Καούκη. Για τη δημιουργία του συγκεκριμένου έργου εργαστήκαμε ως εξής:
Μέσα από το συγκεκριμένο Project οι μαθητές κατανόησαν τη διαδικασία δημιουργίας μίας ταινίας, έμαθαν να χρησιμοποιούν προγράμματα επεξεργασίας ήχου, εικόνας και βίντεο. Και τέλος ήρθαν σε επαφή με τις βασικές αρχές του animation, δηλαδή της κινούμενης εικόνας. Το αποτέλεσμα αυτής της δουλειάς είναι η ταινία μικρού μήκους με την οποία λάβαμε μέρος στο φετινό διαγωνισμό Σινεμάθειας στη Χίο, όπου κερδίσαμε το βραβείο σεναρίου. Μπορείτε να δείτε την ταινία εδώ.
Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Καραγιάννη Κατερίνα
Β' ΛΥΚΕΙΟΥ
Κατά το σχολικό έτος 2015-2016, η Β' λυκείου του σχολείου μας προσέγγισε το υπέροχο θεατρικό έργο ?Μικροί Φαρισαίοι? του Δημήτρη Ψαθά. Συγκεκριμένα, οι μαθητές επέλεξαν το θέμα και τη μορφή του έργου με το οποίο θα ήθελαν να ασχοληθούν. Συζήτησαν και πήραν αποφάσεις γύρω από την κατάλληλη διαδικασία για το ανέβασμα της παράστασης που θα αποτελούσε και το ?παραγόμενο προϊόν? της προσπάθειάς τους. Οριστικοποίησαν όλα τα σημεία της διαδικασίας που θα ακολουθούσαν όπως το μοίρασμα των ρόλων, την ανάγνωση και ανάλυση του κειμένου ως προς τους χαρακτήρες και το ιστορικό και πολιτισμικό πλαίσιο στο οποίο είχε γραφτεί. Επέλεξαν τις σκηνές του έργου που θα αποτελούσαν για λόγους οικονομίας χρόνου το βασικό κορμό της παράστασης, έκαναν προτάσεις επί της σκηνοθεσίας, των σκηνικών και των κουστουμιών. Πέρα από την προετοιμασία της θεατρικής παράστασης, ομάδα μαθητών βιντεοσκόπησε σκηνές από τις πρόβες και δημιούργησε ένα ολιγόλεπτο βίντεο αφιερωμένο στην όλη προσπάθεια της ομάδας μας. Η ενασχόληση με το θέατρο αυτή τη χρονιά, μας έδωσε την ευκαιρία να εκφραστούμε, να γελάσουμε, να προβληματιστούμε, να εργαστούμε ως μια κοινότητα ανθρώπων που είχε ένα κοινό όραμα και σκοπό. Η επιτυχημένη παράσταση έδωσε ώθηση στην αυτοεκτίμηση των μαθητών και φωνή στο συναίσθημά τους! Μπράβο παιδιά!
Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μπούρατζη Βασιλική |